Pages

EliteTrooper

Thursday 3 May 2012

Kejayaan Anwar Melatih Pejuang


Bermulanya hari celaka untuk Melayu.

manusia ini perlu bertanggung jawab


pemberi fatwa karut

ketua gestapo ala pengganas menghasut

Talibarut Durjana Hancurkan Islam

Siapa yang lakukan provokasi sehingga mahu membunuh polis? Di sini ia bermula. Adakah Anwar masih boleh tersenyum dan lena tidur selepas apa yang terjadi?


Beginikah caranya membuat tuntutan pilihan raya bersih? Perlakuan tak ubah bagaikan anasir pengganas. Apa salahnya kereta peronda ini? Apa salah polis tersebut? Ada yang sampai hati membuat tuduhan bahawa yang melakukan sabotaj itu adalah SB (polis Gerak Khas), polis ingin membunuh anggota polis? Biar betul beb! Kalau nak bohong pun biarlah masuk akal sikit. 


Bagaikan bangsa tak bertamaddun melakukan keganasan macam haiwan liar. mampukah Pakatan Rakyat menjaga negara bila memerintah nanti? Tak dapat nak dibayangkan bagaimana keadaan negara ini nanti.


Sudahlah Anwar sering membuat cerita bohong. Kini anak didiknya pula buat kerja yang sama. Taburkan berita dusta. Bapa berak atas jalan, anak berak atas tangga. Cucu nanti berak kat mana? Atas dapur?

Jangan marah jika aku sendiri menjadi semakin benci kepada kau, Anwar. Sudah tidak lagi dapat maafkan, walaupun ulama PAS kata engkau seorang yang baik dan warak.

Baru lepas solat zohor, keluar dari masjid terus beri arahan agar penunjuk perasaan merempuh sekatan dan lakukan aksi ganas. Lepas itu lesap entak kemana biarkan pendemo dihenjut dengan water cannon. nasib baik tak ada yang mampos. Pemimpin jenis apakah manusia macam engkau ini? Layak dilapah hidup-hidup.

Kalau pemuda yang sertai demonstrasi ini dilatih dengan akhlak terpuji, takkan terjadi aksi diatas. Pembohong, pendusta dan tak berhati perut.

Lepas kejayaan ini negara akan terus disibukkan dengan melayani kerja gila mereka.

Anwar dengan licik melakukan onar tanpa rasa malu. Gunakan Negara Asing untuk lindungi diri dari dikenakan tuduhan. Anwar akan lkan lahirkan golongan pengacau dan perosak dibiayai dengan wang upah dari agensi luar negara. Anwar akan jadi lebih jahat, bersultan di mata beraja di hati.


Wajah yang Menjijikkan

Wajah yang mencelakakan orang Melayu

Capaian negara maju wawasan 2020 akan digagalkan oleh mereka ini. Anwar menjadi wakil Yahudi...


Maklumat Penuh
nilailah sendiri

Seorang anggota polis, Konstabel Mohamed Kamil Paimin, 24, yang didakwa melanggar orang ramai semasa perhimpunan Bersih 3.0, kelmarin, tampil memberi penjelasan mengenai kejadian itu.

Menurut Kamil, dia berada dalam keadaan separa sedar dan hilang kawalan ke atas kereta Proton Waja yang dipandunya selepas mengalami pendarahan di kepala akibat dibaling objek keras.

Rakaman video menunjukkan kereta itu kemudian terbabas ke kaki lima tetapi tidak dapat dipastikan sama ada orang ramai yang berada di kawasan itu cedera dalam kemalangan tersebut kerana tiada laporan dibuat setakat ini.

Dakwaan sesetengah pihak bahawa kereta itu diterbalikkan penyokong Bersih untuk mencederakan Kamil juga tidak dapat dipastikan kerana ada sumber mengatakan kenderaan itu disengetkan bagi mencari sama ada terdapat mangsa tersepit di bawah kereta.

Menceritakan semula kejadian itu, Kamil berkata, dia diarah membawa kereta tersebut untuk mengambil anggota polis lain, apabila diserang di hadapan pusat membeli-belah Sogo.

“Ketika saya mula masuk ke dalam kelompok penyokong itu, keadaan masih terkawal, tetapi mereka tiba-tiba menyerang."

“Mereka membaling batu, botol, kon polis dan objek lain ke arah tingkap kereta, dan satu benda keras terkena kepala saya."

“Saya tak sempat minta bantuan rakan dan terus pengsan. Saya tak ingat apa yang berlaku selepas itu,” katanya yang masih menerima rawatan di Hospital Kuala Lumpur (HKL) di sini, semalam.

Kamil, yang baru dua tahun bertugas di Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Terengganu, juga bersyukur selepas mengetahui jurugambar stesen TV Al-Hijrah, Mohd Azri Mohd Salleh, 28, membantunya ketika diserang.

Apa dosa pemuda ini?

Namun, Azri juga cedera di kepala kerana dipukul sekumpulan kecil individu dipercayai peserta perhimpunan semasa cuba membantu Kamil dalam kejadian kira-kira jam 4.15 petang itu.

“Saya suruh mereka berhenti serang saya tetapi rayuan itu tidak diendahkan. Nasib saya baik kerana orang lain di kawasan itu membantu saya, dan kamera saya juga selamat,” katanya yang turut menerima rawatan di HKL.

Manusia Laknat - Pejuang Seks Bebas
Ketuai Bersih di Sokong Ulama PAS
Kerana dia Melayu bunuh Melayu?

No comments:

Post a Comment

Destroyers

RoyalSquad

undseige (penyusun)