Pages

EliteTrooper

Monday 26 March 2012

hipokrasi - PAS wajar dibenamkan

Teruskan AUTA dan tipu rakyat yang nyata2 telah dibodohkan.

Pembohong kalau tak tahu aktiviti sebenar Anwar.
Nik Aziz, kamu bertanggung jawab kerosakan agama dan bangsa kerana Anwar


Ulasan seorang Bloger (KP) : "Begitu mudah rupanya PAS menghalalkan segala macam masalah moral membabitkan Anwar dengan mengatakan itu masalah dia, eh... PAS lupakah siapa yang bakal jadi PM kalau PR memerintah??



Siapakah Ketuan Umum PR termasuk PAS juga yang berada di bawahnya?? Pemimpin yang penuh dengan masalah moral dan integriti dihalalkan pula, kalau Shahrizat Jalil yang tidak terlibat secara langsung bisnes laki dia itu dipersibuk-sibuk minta letak jawatan, searnagn ditunjal bertali arus kenapa Anwar yang sudah terpalit dengan pelbagai isu moral dan seks tidak digesa berundur ?...semuanya kerana kuasa dan politik, sebab itu PAS mudah lupa diri dan perjuangan mereka, sanggup mengangkat pemimpin sekeji Anwar menjadi Pemimpin No 1 mereka".

PAS mengikut alQuran dan Hadis kononnya dalam perjuangan politik menentang UMNO. Apa yang PAS lakukan terhadap Anwar yang melakukan aktiviti "MUNGKAR"?

"Itu urusan Anwar"! Betapa hipokritnya kamu wahai PAS. Jika Allah kehendaki, PAS akan lenyap dari muka bumi ini kerana telah terlalu jauh melakukan "FASAD" yang jauh lebih buruk dari musuh dalam selimut kamu iaitu DAP, yang nyata jahil alQuran dan Hadis.

PAS bertanggung jawab sepenuhnya terhadap kejatuhan agama dan budaya orang Melayu setelah bersekedudukan dengan Anwar yang nyata hidupnya melakukan aktiviti "hitam"nya itu.

Anwar dikatakan takkan berani saman Nalla. Jika Nalla disaman dan ia benar dalam dakwaannya bahawa Anwar bersalah, mahukah PAS meninggalkan Anwar?


TERBARU : NALLAKARUPPAN, JUMPA SAYA DALAM MAHKAMAH - ANWAR IBRAHIM.



Akhirnya, setelah dicabar berulang kali, Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman fitnah terhadap Nallakarupan dan Utusan Malaysia di Mahkamah Tinggi hari ini.

Tindakan Anwar Ibrahim itu telah dijangka daripada awal lagi setelah bekas rakan-rakan seperjuangan Anwar Ibrahim bertekad untuk melondehkan segala kemungkaran dan kesongsangan yang dilakukan oleh bekas ketua mereka itu.

Malah tindakan tersebut dilihat sebagai prosedur undang-undang untuk menutup mulut Nallakarupan, Ummi Hafilda, Eazam Mat Noor dan yang lain-lain daripada berceramah tentang Anwar Ibrahim.

Kerana itu, Anwar Ibrahim turut memohon satu injunksi untuk berbuat demikian.

Sekarang ialah masanya untuk pihak Nallkarupan dan Anwar Ibrahim untuk mempercepatkan kes tersebut supaya dapat di bawa ke dalam mahkamah.

Dr MiM

No comments:

Post a Comment

Destroyers

RoyalSquad

undseige (penyusun)