Pages

There was an error in this gadget

EliteTrooper

Tuesday, 13 March 2012

Cara tercanggih perdaya puak taksub... jom layan..

macam tu lah cara pas brader.. apa nak buat.. pentabsub giler suka itu macam..

kang kata lebih-lebih kata kutuk tanpa hala tuju.. tapi itulah realiti minded orang beb.. asal berlakon je sikit.. kasi tunjuk punyalah zuhud.. sebarkan kepada umum.. dan ramai pulok yang ngoi tak boleh berfikir.. apakah sumbangan sebenar beliau ini untuk dunia Islam secara amnya...
huh... post ini aku ambil dari fb A.B.A.I. asalkan bukan anuar ibrahim... admin ni bantai baik punya.. terbaik bro hehe...


Makan kat warung, amik wudhuk tepi sungai, cedok nasi dan lauk sendiri, hidang sendiri minuman pada tetamu bla..bla..bla..pehtu suruh la sesapa amik gambar, dan publish kat blog atau FB. Nah..sekarang anda dah kelihatan sebagai 'pemimpin berjiwa rakyat'.

Tak perlu bersihkan negeri yang kotor, tak perlu tebas semak samun yang penuh tepi jalan, tak perlu angkut sampah yang berbulan terbiar busuk, tak perlu renovate tandas curah yang dah lapuk sejak zaman Tun Razak, tak perlu baiki sistem saliran dan pengaliran yang menyebabkan banjir setiap tahun, tak perlu selesaikan masalah bekalan air bersih pada rakyat negeri sendiri, tak perlu selesaikan masalah pengangguran, tak perlu selesaikan masalah gejala sosial yang teruk di serambi mekah, tak perlu memikirkan masalah ekonomi dan kemajuan umat Islam, malah tak perlu langsung selesaikan semua beban yang membelengu rakyat selama 21 tahun ini.

Cukuplah sekadar bagi ceramah, kuliah, tazkirah sana sini, hentam, kutuk dan fitnah sesama saudara seagama setiap hari, pehtu amik gambar yang kononnya nampak zuhud; dan rakyat kemudiannya akan iktiraf anda sebagai PEMIMPIN BERJIWA RAKYAT. Mudahkan?~JA~

1 comment:

  1. ...rakyat Kelantan ni memang kaki lepak sambil khayal dengar ceramah dan seronok kalau dapat bersama pemimpin idola mereka di kedai kopi...sama2 lepak, tidak buat kerja pun tak apa..asyik dok kira dosa orang lain kerana sendiri sudah terjamin masuk 'syurga'...masih ada lagi manusia macam ini ye...

    ReplyDelete

Destroyers

RoyalSquad

undseige (penyusun)