Pages

EliteTrooper

Wednesday 22 February 2012

pelacur jadi exco dan hubungan sulitnya dengan anwar


18SX: Hubungan Sulit Anwar Dengan....

seks bebas


Pakatan Memang Hebat

perjuangan seks bebas akhirnya memakan diri

18SX: Hubungan Sulit Anwar Dengan Eliz Wong?


Mengenang nasib yang di terima oleh Hassan Ali, Fairuz bekas Timbalan Ketua Menteri Penang, dan beberapa orang lain lagi yang sebelum ini berada dalam Pakatan Haram, Elizaberth Wong adalah orang yang paling iseimewa. Apakah keistimewaan Eli Wong?

Apa tidaknya, dengan kes bersekedudukan dengan lelaki Melayu (kes pertama sebelum temannya menghilangkan diri) sehinggalah tersebarnya gambar2 sensasi beliau yang di rakam oleh Helmi, teman seperjuangan di ranjang. Eli Wong yang sah di dapati bersalah dengan bukti2 bergambar beliau yang terlanjang hanya di berikan rehat selama 3 bulan, berbanding Hassan Ali yang di buang keahlian Parti oleh PAS. Pelik dan luarbiasa penghakiman oleh Pakatan Haram yang jelas memilih bulu atau hanya akur dengan arahan pemimpin de faktornya, lain tidak bukan Bro Anwar Brahi.

Walaupun pernah menggegar pentas politik tanahair kerana tersebar gambar bogel yang dirakam oleh teman lelakinya seorang anak muda melayu suatu ketika dahulu, namun masalah moral bukanlah kayu pengukur bagi ahli ahli PKR memilih dan menjulang seseorang pemimpin. Begitulah cara orang PKR menilai. Moral tidak penting.

Lima Undi Tertinggi MPP PKR;

Elizabeth Wong - 10,897 undi [EXCO Selangor]
Dr Badrul Amin - 9,672 undi [Ketua Penerangan PKR Selangor]
Hee Loy San - 8,463 undi [Ahli Parlimen PJ Selatan]
Khalid Jaafar - 7,889 undi [Pengerusi PKR Melaka]
Abdul Rahman Yusof - 7,719 undi [Ketua Cabang Kemaman ]

Kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi..? Ketua Umum PKR sendiri mendepani masalah moral ditahap yang paling kritikal.  



Gambar Elizaberth Wong bukan di sebarkan oleh orang lain, tetapi ianya di ambil dan di sebarkan sendiri oleh teman ranjangnya iaitu Helmi, yang baru2 ini di dapati berada di Indonesia dan mendapat dokumen sah kerakyatan Indonesia. Di beritakan dari sumber yang jelas bahawa Helmi bertindak sedemikian kerana tidak berpuas hati dan berdendam dengan Eli kerana beliau (Elizaberth Wong) juga menjalinkan hubungan sex bebas bersama Tian Chua dan beberapa pemimpin lain dalam Pakatan.

Gambar yang di ambil oleh Helmi kemudiannya di emailkan oleh Helmi sendiri menggunakan Laptop Elizaberth Wong kepada seseorang yang tidak di ketahui.

Sekali fikir, KENAPA ELIZABERTH WONG DI BERI HAK KEISTIMEWAAN walaupun beliau telah mencalitkan tahi ke muka pemimpin sekutu mereka termasuk Hj Hadi dan Nik Aziz?  Dua ulama ini buat diam aje tak buat sebarang ulasan.

Rupanya Elizaberth Wong adalah orang penting dalam Pakatan Haram dan merupakan pengantara antara Anwar Ibrahim dan Soros, penyangak matawang dunia. Woooo!!!! patut la....

ITULAH HUBUNGAN SULIT ANWAR DENGAN ELIZ WONG (YANG NAMPAK LA).

HASSAN ALI DI PECAT KERANA SELAMATKAN AKIDAH DI DUMC!
ELIZABERTH WONG HANYA PERLU CUTI 3 BULAN OLEH ANWAR KERANA TERLANJANG!

Nak jadi cerita Helmi ditangkap di Batam kerana membuat dokumen perjalanan palsu. Gambar Eli Wong pun tersebar dengan nbanyaknya di Indonesia akhirnya sampai ke tangan blogger Malaysia. 

Hahhhh... MELETUP.

Tak lama lepas tu Eli Wong terpaksa menutup kemaluannya yang terdedah. Gambar anunya yang penuh hutan telah tersebar dengan lajunya. Pakatan buat diam .. agaknya nak tenteramkan keadaan kot.

Begitulah kisahnya cara PKR selesaikan masalah. Lepas ni Eli Wong boleh main dengan siapa sahaja yang dia suka... hahaha...

2 comments:

  1. syabas anda merupakan lidah syaitan nombor satu..tahniah sekali lagi kerana menjadi kawan syaitan yang sejati..tahniah...

    ReplyDelete
  2. Terima kasih atas pujian anda, semoga anda bahagia. masuklah blog PASPKR tengok ada syaitan tak kat sana. Semoga tak ada, DAP lagi bersih.

    Nada kcewa yang amat sangat. Mereka tak kesah Islam akan dibenamkan oleh Pakatan SY... tak mengapa bagi mereka.

    ReplyDelete

Destroyers

RoyalSquad

undseige (penyusun)