Pages

EliteTrooper

Sunday 26 February 2012

himpunan hijau 2.0 HEBAT dan PANASS!! ekoran skandal Ust PKR

 Himpunan Hijau HEBAT dan PANASS!! disebabkan Badrul Amin!!

Anwar tension..

"Sangat menghairankan bilamana penjual digerai terlalu sedikit berbanding mereka yang berpusu membeli... Itulah yang terjadi di awal ceramah perdana Anwar di Kuantan..."
Oppps !!


Badrul Amin tidak salah kerana beliau mahu "menyelamatkan wanita itu dengan memberi tazkirah", kata Anwar Ibrahim sewaktu diakhir ceramahnya di Kuantan sebentar tadi.

Kata Anwar lagi, "Ini semua permainan kotor UMNO yang cuba memerangkap Badrul Amin dalam kes khalwat supaya menjadikan PKR tidak diterima oleh rakyat."


"Adakah benar... atau ... Kebencian rakyat sudah bermula?  Semakin sedar dengan tipu daya Anwar. Mula menjauhan diri daripada perjuangan Hipokrit untuk martabatkan dirinya sebagai Perdana Menteri..." 

Kenapa? Adakah sudah tidak popular lagi? Sah... Semua ini FITNAH dan KERJA JAHAT UMNO  kerana cemburu terhadap kehebatan pemimpin teragung di Asia tenggara ini.

Ahhh kesian pun ada apabila melihat nasibnya semakin "malap" walaupun disokong penuh oleh Israel dan Yahudi Amerika. Kepandaiannya berpidato semakin lemah dan sayu, mula merayu-rayu untuk meminta belas kasihan agar mertabatkannya menjadi PM ke 7.

lengang 

nyamuk lebih ramai dari orang

"Sambutan yang sangat mendukacitakan pada malam ini telah menyebabkan Fuziah semakin malu untuk berkempen di Himpunan Hijau anti-lynas esok pagi (hari ni)... Malam ini saja banyak baju tidak dapat dijual... Difahamkan, Penjual naik berang dengan pimpinan pakatan negeri yang tidak membantu mereka melariskan jualan baju tersebut..."

Fuziah tidak datang...?

"Informasi terbaharu kemungkinan Fuziah tidak akan turut serta esok pagi jika sambutan tidak menggalakkan... Mereka tahu bahawa rakyat sudah sedar akan hakikat bahawa Lynas tidak membahayakan... Rakyat tahu akan hakikat bahawa Lynas akan menguntungkan Malaysia dan rakyat Pahang sendiri..."

"Lynas telah dipolitikkan teruk oleh pembangkang... Dari hanya sekadar company yang memproses bahan kimia, rakyat ditakutkan dengan kononnya Lynas itu memproses Nuklear... Alahai Fuziah... Kalau nak tipu pun, agak-agaklah..." petikan dari blog Jomo Malaya.

Malah untuk membuktikan himpunan Hijau di Kuantan gagal, sertakan gambar di bawah yang baru di ambil di Kuantan sebentar tadi.

longlai


adusss !! mana pergi warga Kuantan?

Padang pun tak penuh, isssh apa dah jadi?

Siapa lagi nak percaya dengan kata-kata kaki liwat, kaki toron dan kaki maksiat macam geng-geng PKR Mulut konon baca ayat Quran, balik bilik himpit bini orang. Akai ada ka?

Akibat dari kes khalwat Badrul Amin, ceramah terjejas dan himpunan Hijau pagi ni pun lingkup! Takdak orang yang sanggup lagi bersama Anwar dan PKR. Malu beb.. Nama kata Ustaz, tapi kaki korek juga.

2 comments:

  1. http://ruangbicaradino.blogspot.com/
    mohon pautan di blog saudara.. terima kasih. salam perjuangan!

    ReplyDelete
  2. sudah di paut, Selamat berjuang

    ReplyDelete

Destroyers

RoyalSquad

undseige (penyusun)