Pages

EliteTrooper

Monday 20 February 2012

PAS harus nilai semula LKS

BAPA 13 mei
Jangan jadi musuh kepada bangsa sendiri. LKS tidak layak menjadi warga negara, namun kerajaan masih berlembut dan membiarkannya menjadi racun dalam politik Malaysia. Kalau di negara lain dia dah kena hukuman mati kerana menderhaka kepada Yang Di Pertuan Agong (Melayu).


Pada 1969, bapanya mengeluarkan kata-kata nista dan sumpah seranah berbaur perkauman melampau kepada orang Melayu di Selangor (lihat poster di atas). Pasca 2008 sehingga ke hari ini, amalan tersebut terus menjadi warisan bagi anaknya pula.
Terbaru anak kepada Lim Kit Siang menegaskan :-

Kami tidak bersetuju Perdana Menteri mestilah selalunya Melayu kerana kami mahu rakyat untuk memutuskannya'


Berdasarkan kepada Perlembagaan Malaysia , Perdana Menteri di lantik oleh ahli-ahli Parlimen serta diperkenankan oleh Yang DiPertuan Agung. Perlantikan tersebut tidak melibatkan rakyat secara langsung.

Jadi apakah maksud kenyataan rasis Lim Guan End tersebut?

Tidakkah ini bermakna DAP hanya mahu memperalatkan PAS dan PKR untuk mendapat bilangan kerusi terbanyak di Parlimen seperti apa yang terjadi di DUN Perak agar secara tidak langsung DAP rasis mampu menawarkan Lim Guan End menjadi PM?

Tidakkah ini juga bermakna DAP mempunyai niat untuk mengubah dan menukarkan Perlembagaan sekarang kepada bentuk Perlembagaan Negara Sosialis agar jawatan PM digantikan dengan jawatan Presiden? Ini membolehkan kaedah perlantikan Presiden dilakukan sama seperti di Amerika Syarikat?

Selarasd dengan matlamat PKR, tak gitu?

Anda fikirlah sendiri. Setiap undi kepada PAS dan PKR adalah undi kepada Lm Guan End untuk menjadi Presiden Republik Rakyat Malaysia yang pertama ! Adakah itu kehendak anda sebagai seorang rakyat Malaysia yang beragama Islam?

Sumber Jas Salleh

No comments:

Post a Comment

Destroyers

RoyalSquad

undseige (penyusun)