Pages

There was an error in this gadget

EliteTrooper

Saturday, 2 June 2012

SHREK ?? oh kesiannya..

Tak tahulah apa yang akan jadi kepada sahabat2 kita dalam PAS. Bila UMNO buat dia pun nak buat. Tapi tak sangka pula mereka tidak berjaya mencipta kejutan sebaliknya sebaliknya. Nak sangat tawan Putrajaya untuk bagi kat ketua mereka raja segala SHREK.. kaki segala kaki.. Pembawa Agenda Islam Liberal dan LGBT (PAS sendiri tentang, tetapi kenapa mereka sokong ya?). Sekali sekala timbul rasa kesihan yang amat sangat kerana gagal memahami ribut politik.

PAS kini telah terkena penyakit "Syndrom Bingung" .. kata orang Kedah.. BENGONG..








Malaysiakini dan malaysian Insider gambarkan himpunan kahak hijau bak kata Papa Gomo tu dihadiri ratusan ribuan, aku ada kat sana, mana ada banyak tu beb, apasal la benda macam ni pun mereka nak spin?

BACA KAT siniSINI korang tengok le sendiri berapa banyak yang hadir sebenarnya.

No comments:

Post a Comment

Destroyers

RoyalSquad

undseige (penyusun)